Mit Overblik

Hvis du har klaget over kommunens afgørelse inden for social- og beskæftigelsesområdet, kan du følge med i, hvor langt din sag hos Ankestyrelsen er. Det kan du gøre via Mit Overblik.

Ustabil drift

Vi oplever i øjeblikket ustabil drift på Ankestyrelsens digitale løsning Mit Overblik, hvor du kan følge din sag i Ankestyrelsen. Hvis du har en kommunal social og beskæftigelsessag hos Ankestyrelsen, kan driftsproblemerne betyde, at sagen ikke nødvendigvis kommer frem, hver gang du logger ind på Mit Overblik. Vi arbejder på at løse problemet hurtigst muligt og beklager ulejligheden.

Har du modtaget et kvitteringsbrev fra Ankestyrelsen, betyder det, at vi har modtaget sagen fra kommunen - også selv om du ikke kan se sagen på Mit Overblik.

Sådan gør du:

  1. Gå til borger.dk 
  2. Vælg ”Mit Overblik” i øverste højre hjørne
  3. Log på med MitID
  4. Vælg derefter ”Sager”
  5. Klik på ”Detaljer” for at få vist oplysninger om din sag. 

Bemærk, at dette kun gælder sager, der er modtaget i Ankestyrelsen efter den 14. november 2024. Sager modtaget før denne dato vises ikke i løsningen.

Da Mit Overblik er en personlig side og knyttet til MitID, er det kun den person, som afgørelsen vedrører, der har adgang til oplysningerne.

Børnesager indgår endnu ikke i løsningen. 

Mit Overblik er ikke en digital selvbetjeningsløsning, hvor du kan kontakte Ankestyrelsen.